m123 evet. Sütten geçiyor çünkü. O da ek gıda alıyor ona da yasak. Önce 8 gün sonra yavaş yavaş arttı gün sayısı 16 gün yapmadı kakasını. Uyarsam bile o kaka gelmiyordu. Sanki kakası yok. Acilde bile uzun birşey soktular zar zor yaptırdılar. Meğer alerjiymiş. İçerde biyerde birikiyor demek. Artık dolunca da bir anda boşaltıyordu kendini. Tek avantaj karnı yumuşak ve bebeğim huzurluydu