Benim bebegim 16 gun yapmadi ama huzursuz degildi. Ikinmiyordu bile. Kaka hissi yoktu. Bir kac ay boyle gitti. Acilde bisi sokup yaptirdilar 2 kere. Lavman degil. Yikama deniyormus. Fitil o zmanlar piyasada yoktu. Zar zor buldum ama ise yaramadi ya da o an beceremedik eridi fitil. Ama zeytinyagini verdigimde oldu hemen yapmiyor. 3. Gun yapmisti. 3 gun ust uste 1 cay kasigi verin. Bizim sorunumuz sonradan belli oldu. Sut urunleri alerjisi varmis. Suan bircok seyi yiyemiyorum. Sizde ilerleyen donemde boyle devam ederse baktirirsiniz. Ben cok arastirdim kimse boyle bir tepkiyi bilmiyordu 3 ay zaman kaybettik. Koca 3 ayda 5 kere filan kaka gordum. Kakasiz cocuk buyuttum. Simdi 8 aylik. 3 aydir hergun yapiyor