Karanbartu Ben de sezaryen doğum yaptım. Bebeğim doğumdan hemen sonra küvöze alındı. 10 gün kaldı. O kadar acıydı ki benim için. Kokusunu alamamıştım. O bensizdi ben onsuzdum. Emziremedim, kucağıma alamadım. Görmeye gittiğimde hemşirelere bir kere dokunabilir miyim kızıma dedim. Koronadan dolayı izin vermiyoruz dediler. Kızımın parmağını bile tutamamıştım. Bunları yazarken bile gözlerim doluyor. Antibiyotik tedavisi gördü iyileşti. Sütümü sürekli sağdım sağdım yolladım eşimle. İnanır mıısnız sütümü ilk içtiği ertesi günü değerleri normale dönmeye başladı. Kesinlikle sütümüz mucize. Bunu aksatmayın. Allahım inşallah hemen iyileşir evine kucağınıza gelir miniğiniz. Bir daha da hiç ayrılmaz sizden inşallah..