fatmanergis nemim kızım da 8 ya da 9 aylıkken düşmüştü. Öncelikle sakinliğinizi koruyun, hastaneye gitmişsiniz zaten doktor gerekli görseydi bazı tetkikleri yapardı. Bu gece çocuğunuzu gözlemleyin. Bir de sakın kendinize yüklenmeyin hepimiz insanız haya yaparız . Anlık dalgınlıklar sonucu oluyor . Hepimizin başına geliyor bir de böyle düşünün . Allah beterinden saklasın diyelim 🙏🙏