uykucukoala benim arkadaşımda din oğlunu götürdü onda da başlangıç varmis. Ama çocuk ismini söylediğinde bakıyor göz teması kuruyor sadece konuşmuyor mama anne dışında bir şey demiyormus , parmak ucunda yürüyormuş ve çizgili bir şey gördüğünde daliyormus 17 yada 18 aylık pedagog başlangıcı var demiş. Bugün eve gelip evde ki hareketlerine de bakacakmis. TV tablet telefon çok tetikliyor demiş. Arkadaşımın üstüne gitmek istemedim ama en büyük hata ondan oğlumda 1 buçuk ay büyük çocuk doğduğundan beri TV karşısına koydu alistirdi temizlik hastası resmen çocuk uyuyana kadar hep TV de videolar izledi çok kızıyordum ona alıştırma bak zararlı diye aksine o bana kızdı benim oğlum aşırı hareketli çok erken döndü erken emekledi erken yürüdü bir kaç kelimesi var ama senin benim yapamadığım şeyleri yapıyor peşinden ayrilamiyorim doğduğundan beri sabah 4 5 arası kalkıyor üstüne 4 yaşında kızım var çok yoruluyor diye anlatıyordum oda aç çizgi flim izlesin sende işini yap uyu diyordu. Gurbetteyim kimsem yok. Hiç izletmedim ne iş yaparsam onla yaptım TV yerine radyodan müzik açtım şuan 16 aylık benimle her işi yapıyor en basit örnek çamaşır makinesinde ki çamaşırları sepete koyuyor evi girgirliyor. Ben bu hallerini Whatsapp da paylaşınca beni aglarayarak aradı durumu anlattı çok üzüldüm hemen götür doktora dedim. Umarım bütün çocuklar düzelir.