AhuNida happmom’da karnınızdaki bebeklerin kilosunu kıyaslıyordunuz, şimdi burda da doğan bebeklerinizin. 3500 kg gayet ideal bir aralıkta ki bunu bilmemeniz imkansız, burayı kullanan Google da kullanıyordur. Doğum yaptığınız hastanede de doktor bilgilendirmiştir. Kilo sınırların altında olmadığı sürece önemli değil ve her bebeğin büyümesi gelişmesi çok çok farklı ilerler. Lütfen artık bebeklerinizi kıyaslamayın odaklanacağınız şey sağlığı olsun onun İçin zeka gelişimi için ne yaparımı sorun derdiniz bu olsun. Keza burada ne prematüre anneleri ne düşük doğum ağırlıklı bebek anneleri var ve bu yazdıklarınızı okuduklarında kendilerini kötü hissediyorlar. İster istemez kıyaslıyor ve üzülüyorlar. Biraz daha duyarlı olalım artık lütfen.