AhuNida diyabetim olduğu ve şekerimi pek kontrol edemediğim için iki kızım da iri doğdu. Büyük kızım 4100 gr ve 51 cm küçükte 4530 gr ve 52 cm doğdu. Boylarını yanlışta hatırlıyor olabilirim. İri oldukları için doğumdan sonra kan şekerleri yükselmediği için 1 hafta yoğun bakımda kaldı ikisi de