Bizde bugun 2 aylik olduk 2 3 gündür cok husursuz keyifsiz, yuzu hic gulmüyor. Uyaniyor emiyor aglamaya başliyor.hep kucakta gezdiriyorum ancak oyle duruyor. Sanirim atak haftasi 😥😥 gaz konusunda da kesinlikle gaz masaji yapmalisin her emzirmeden once canim cok faydasi oluyor. Zorlandiginda ben karnini ovalayip bacaklarini karnina itiyorum cok rahat yapiyor. Nurse harveys gaz damlasi iyi. Birde rezene kimyon icebilirsin