Keppi Bugün biz de öyleyiz sabah 5 den beri toplasan 2 saat uyudu resmen ağlayarak sıçrıyor yavrum 😟ne berbat bir şey ,Dr danışın yine ama bizim doktorumuz mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı koyun dedi şimdi denedik bakalım,poposuna da sürdüm biraz ,gaz çok kötü gerçekten çaresiz kalıyorum resmen ben de o ağladıkça ben de ağlıyorum 😔damla da kullanıyoruz ama sanırım ilk 3 ay bu süreç böyle gidecek