GmzSnn tekrar düzelir sütün diyorsun yani canım demi? İnşallah normale döner çünkü doktor 15 gün içinde birazda olsun farketmezse mama başlıcaz dedi daha çok küçük Allah’ın takdiri ama mama istemiyorum o yüzden sütüm için elimden geleni yapıyorum canım ya dua ediyorum birde bol bol adetim geçsin hemencik sütüm çoğalsın 🙏