Ben de geçirdim 8. Ayda. Nabzım ve tansiyonum çok yükseliyordu ve gözümün önünden sürekli ışıklar geçiyordu. İlaçla bi nebze kontrol altına aldık. 39. Haftada sezeryanla doğum yapmak zorunda kaldım. Ameliyata girdiğimde tansiyonum 18/10du. Ameliyattan çıkınca hepsi geçti bitti. Bu evrede doktorunuz ve takibi çok önemli. öyle bi şüpheniz varsa mutlaka bildirin doktorunuza. Geçmiş olsun 💕