Mom356 Amiiin. Belirtiler herkeste farklılık gösterir ama değişmeyen en net belirtiler tansiyon yüksekliği, ayak ve yüzde (özellikle burun) belirgin derece de şişme ve idrarda protein atılımı. Bende bir de sağ üst karın bölgesinde geçmeyen şiddetli bir ağrı olmuştu. Belirtiniz mi var?