Melike_c_2303
Benim bebeğim karnımdayken çok hareket etmezdi, hatta hareket etmiyor diye birçok kez gecenin yarısında acile gitmişliğim var.
Şimdi ele avuca sığmıyor, iki dakika durmuyor yerinde ☺️
Benim durumum şöyleydi aslında; bebek hareket ediyordu ama ben fazla hissetmiyordum. Plesanta anterior denilen bir durum vardı bende, yani plesanta karın duvarının önünde olduğu için hareketlerin hissedilmesini azaltıyordu. Tabi bunu doktorum önemli bir durum olmadığı için sonradan söyledi bana, ondan sonra rahatladım. Belki sizinki de böyle birşeydir.