Allahin izniyle bizde 02.07 de avusturyadan türkiyemize yola cikicaz 3000 km benimde gözüm birazcik korkutuyo. Yanimiza Ihtiyacimiz olabilecek ilaclardan almayi düsünüyorum . Artik sevdigimiz film ve müziklerini indiririm. Bu arada kizim 14 aylik olucak. Tulavet konusu aklimda büyük bi soru kendim icin korona yüzünden benzinliklerdekinide kullanmam 😅