Nrgs 1lina1anne emme sıklığını azaltarak başlayın mesela saat başı kalkıyorsa birinde emzirin birinde emzirmeyin biraz zor olacak ama alıştıktan sonra o 2 saatlik kalkışlara da aynısını uygulayın böyle böyle kalkmamaya başlayacaktır
Petitom 1lina1anne canım imkansız mı bilmiyorum ama baya zor bebeğin de küçük değil daha farkında her şeyin o yüzden nasıl olur bilmiyorum. Gece sürekli emmesi gerçekten insanı yoruyor tecrübeli olanlar inşallah yardımcı olurlar ☺️
1lina1anne Petitom gercekten cok.zor cokk hemde gercekten onun iyiligi icin istiyorum bunu en cok bu yuzden kahvaltiyi bile az yapiyor
Mavi_ 1lina1anne aslında bir hafta kadar istikrarlı olsak başarabiliriz ama gece kalkıp ağlıyor ben dayanamıyorum 🤷♀️ Yoksa birkaç gün içinde alışmaya başlar aslında.
1lina1anne Mavi_ evet cok agliyor dusunsenize meme icin agliyor uykulu nasil vermiycez dayanabilirmiyim of cok zor
Petitom Egeninannesii-123- ama işte gece beslendiği için uyuyarak da beslenmiş olsa da gece beslenmesi kesilmemiş oluyor ama uyurken beslemek baya işe yarıyor uykusu açılmıyor
Egeninannesii-123- Petitom evet uykusu açılmıyor o yüzden mama veriyorum beşiğinden kaldırmadan bende