1 yaşında kızım var. 10 aylıkken bıraktı gece beslenmesini.Sabaha kadar uyuyor istemiyor.Kalktığında su verdim zaten tam uyanmadan dönüp duruyordu o süreçte sonra hiç kalkmamaya başladı .Uyku çok önemli artık tam uykuyu alamadıklarında tüm günü huzursuz geçiriyorlar.Sizin çoktan kesmeniz gerekiyordu.