benim de sol ayağımda uyuşukluk kaldı. doğumdan bu yana azala azala ayağımın ucuna kadar azaldı. ama ben doktorumu seviyorum açıkçası onu suçlayamadım çünkü ölümcül bir şey değil ve sonuçta bu bi ameliyat. mutlaka riskleri olacak. ilgisiz bir doktor değildi. ama sizinkinde ölüm riski varmış bu daha önemli bir konu. yine de doktorların işi çok zor. bakın bakalım internette doktorunuzla ilgili çok şikayet var mı yoksa sizinki istisna bir durum mu olmuş. eğer çok şikayet varsa genel olarak dikkatsiz bir doktordur o zaman şikayeti hak eder o zaman edersiniz.