Arkadaşlar başlıkta da gördüğünüz gibi sezeryan doğumda içimde plesanta unuttu doktor. Sezeryandan 4 gün sonra bayıldım ağrıdan acile kaldırıldım ve içimde plesanta olduğu çıktı. Eğer ağrı yapmasaydı farkedilmeseydi içimde çürür ve beni zehirler öldürürmüş. O doktora sizce dava açmalımıyım kendimi yeni toparladım 11 ay oldu ama aklımdan çıkmıyor doktor bi özür bile dilemedi çok moralimi bozuyor bu durum napmalıyım sizce