ErvaZeyno Asl90 1surdu düzenli kullandım.nutrijen üzüm çekirdeği onuda kullandım ortada bişey yok .acaba 2.siseye başlamalı mıyım bilemedim.hergun bir balkasigi keçiboynuzu özü vermeye çalışıyorum.en azından vitamin takviyesi olduğunu düşünüyorum inşallah
Asl90 ErvaZeyno elinizden geleni yapıyorsunuz çok şanlı çocuğunuz☺️ Rahat olun üzmeyin kendinizide 2. Şişeyede başlayın en azından aklınızda kalmaz kaybedecek bişey yok
2ogul-annesi Prensannesiiiii şimdi yok ama google dan aptamil pirinç unlu kaşık maması diye yazarsan çıkar resimleri canm biz ara verdik biraz atak dönemi sıkıldı reddetti 😊