Ceylanceylin Melikee16 Kilo genetiktir anne baba zayıfsa çocuğa istersen koca dana çevirme yedir yine kilo almaz keçi boynuzu özü al yedir biraz iştahını açar
Pares Melikee16 bizde 14 aylığız ve 8,5 kiloyuz son kontrole gittiğimizde bir kg almış çok şaşırmıştım kahvaltısına infantri mama kullandım pütürlü yemeyen birbebek tabi benim ki
demirboy Pares infatrini kalorili mama olduğu için aldırmıştır. 1 yaşında 7.5 kilo muydu kilo için bir şey dediler mi size neden kilo alamamış
Pares demirboy hiç bişey demedi doktorum bütün tahliller kontroller yapıldı buradaki doktora inanmayıp 1000 km yol gidip başka doktora gösterdim Oda bir problem görmedi sağlığı yerinde ve aşırı hareketli bir bebek çok şükür 🙏 eskisi gibi kiloyu takmıyorum canı sağ olsun ❤️
demirboy Pares infatrini vermeleri çok iyi olmuş böyle toparlar zamanla. 2 3 ay daha böyle alırsa toparlar zaten
2ogul-annesi demirboy bizim kilomuz cok düşük olmadığı için 1 kere verdim eğer kahvaltıyi az yapıyorsa kahvaltıdan sonra öğlen uykusuna geçmeden yine verebilirsiniz .🔴🔴🔴ama ek gıda veren anneler öğün yerine vermeyin takviye olarak düşünün meyve püresi gibi 👍
Alameti-farika2005 Arel19 canım bu balık yağıyla vitamini 1 yaşından itibaren kullanabilir miyiz benim bebeğim 12 aylık iştahsızlık ve zayıf bi bebek? Birde seni bebeğine faydası nasil oldu?
Arel19 Alameti-farika2005 evet zaten 12. Ayda başlanıyor zekasında çok buyuk bir fark yarattığını duşunuyorum daha aktif bir şişe bitti yapmadığı herseye ilgi duyup yaptı mesela halkaları takmayı hiç sevmezdi atardı onları takıyor doğru şekilde ve çok dikkatli dikkat koordinasyonun arttığını duşunuyorum ve kilo aldı
Dilaranne Melikee16 tam post açacaktım karşıma çıktı aynı dert bende de var . Bıktım artık yesin etli butlu olsun istesem de yok maalesef
2ogul-annesi Prensannesiiiii şimdi yok ama google dan aptamil pirinç unlu kaşık maması diye yazarsan çıkar resimleri canm biz ara verdik biraz atak dönemi sıkıldı reddetti 😊
Milonunannesi ikizbabymom benimde 19 aylık ve 10 kilo gayette iyiyiz hiç dert etmiyorum. Bizdede laf eden çok ama tınnnnnnn
ikizbabymom Milonunannesi 5 gün sonra 22 aylık olacaklar kiloları değişmedi hatta bugün kuzenimin eşiylle karşılaştık fotolarda iri duruyolardı miniklermiş dedi iri yarı bi bebek hayalim yoktu zaten ben çok memnunum vallahi🥰🥰
Asl90 Melikee16 kan tahilili verin bi eğer vitamin eksiği varsa takviye yaparsınız toparlar. Sağlıklı ise zaten sorun yok. Argivit diye bir şurup var takviye daha doğrusu ona bakabilirsiniz
ErvaZeyno Asl90 Ben argivit bir şişe kullandım herhangi bir değişiklik yok.bi daha kullanmam gerekir mi ?
ErvaZeyno Melikee16 22aylik 10 kilo iştahsız bebek ve yılbaşından beri aynı kilo boy artışı 1 cm bile yok…
Asl90 ErvaZeyno 2. Şisede daha çok etkisi olduğunu duymuştum ama bilemiyorum. Birde surup açıldıktan sonra en fazla 3 ay kullanılmalıymış sonra etkisi gidiyormuş
ErvaZeyno Asl90 1surdu düzenli kullandım.nutrijen üzüm çekirdeği onuda kullandım ortada bişey yok .acaba 2.siseye başlamalı mıyım bilemedim.hergun bir balkasigi keçiboynuzu özü vermeye çalışıyorum.en azından vitamin takviyesi olduğunu düşünüyorum inşallah