Dorukcumunannesi alicihankus 6 ay kontrolunde sormustum bu soruyu,o zmn soylemisti. Demekki 6 aydan itibaren koyabiliriz ,bizimki 7 aylik akilma gelirse gun icinde koyuyorum 5_10 dk zaten oldgu yerde duruyor ayagi ileri geri yapamiyor daha ufak😁
alicihankus Dorukcumunannesi olsun bu bile dikkatini çeker artık dik durmak istiyo hep zaten benim oğlumun boyu uzunda ondan sordum bende alıp kullansam mi diye daha da uzarsa binemez gibime geldi 😊
Csemtna Krclilknur koyma yapma etme diyenler bi zahmet gelip çocuğa bakıversinde işimize bakalım 😂koy sen arkadaşım hiiiç bişey olmaz biz neyle büyüdük 🙈çok rahatlık valla iyiki almışım 😊
Krclilknur Dorukcumunannesi biz bugün 7 aylığız en alt seviyesinde yürüyor bildiğin😻yoruluyor kolayda uyuyor şu an