Kadriye_celik Kızım 1 yasında ilk 6 ay sleepy kullandım hep sızdırdı 😔 sonra baby turco kullandım çok menmun kaldım ama şimdi sleepy ekstra kullanıyorum ve çok memnunum 🙏 kızım 12 kilo ve 5 numara alıyorum
Nesli0504 kaansmom kızım 10 kilo boyu biraz Uzun şu an 5 plus kullanıyorum ben bezi sıksın istemediğim için bana göre şu an tam oluyor benim bebeğime. 5 plus 13-20 kilo bu arada, sızdırma yapmıyor memnunum bezlerin kalıpları biraz küçük bilginiz olsun
Bebikomom-_- kaansmom sleepy pişik yapmadı hiç oğlumu ama çok sızdırıyor ya degisitirmeyi düşünüyorum