1minnakannesi amin🙏🏻 bende bir umut 2 yaşı bekliyorum durulur belki diye
Goodmom âmin canim🙏🏻
Mervegem okadar etkiledinki sadece 2 3 kişiyle büyüdü sosyalleşemedi onunda çok etkisi var
Tazeannezehra denemediğim şey kalmadı desem inanın yeridir 13. Ayına kadar tv asla açmadım suyla oynayarak yeme, kucağımda zıplaarak, balkonda, camda, blw, ama asla yemedi
ecem26 sakin olduğu dönemlerde oluyor tabiki ama genel olarak zor bir bebek sinirli ve hırçın yada kendini ifade edemediği içinmi sinire vuruyor anlayamiyorum
Karaninannes ahh sen eşittir ben 😑
sevimeyuboglu61 aminnn🙏🏻
bossbabysmom insan öyle düşünmeden edemiyor kendinde arıyor problemi
_Nehirim en kısa zamanda geçer inşallah 😑🙏🏻
Peki yalandan aglamalarini çok iyi anlıyorum ozaman ağlamasına izin veriyorum ama genel olarak sınırlı ve hırçın yapıya sahip bir bebek veya derdini tam anlatamadigindan öyle şimdilik 2 yaşını bekliyorum