Smyslh ekmek yiyorum evt bırde doğum yaptıktan sonra bır iştah geldi bana görsen doyma hıssım resmen yok oldu 😣😒ınan çok sınır oluyorum ama çokta zorlanıyorum geçen mısır gevreği yedım ıkı kasse meyveli sütüm gelmedi ogünde kızım hastanelık oldu ellım ayağım tutmuyordu tansıyonum düşmüştü kaldığım şehirdede ilçe diyetisyen bıle yok