use_use merhaba canım defalarca burda post açtım en son elimi taşın koydum ve berlei markayı aldım dünya varmış 🥺🥺 sırt ağrım omuz ağrım yok oldu bunca zaman o askılar omuzları cukurlastirdi hatta yorumda birisi bu zamana kadar omuzlarım taşımış şuan sütyen taşıyor yazmış Allah’ım o kadar güzel ifade etmiş ki aldığım günden beri kendime güvenim geldi iki tane aldım bazen ikiside kirleniyr çocukla yikamiyrm başka kullaniyrm sırt ve omuz ağrım dan uyuyamiyrm inan bana çok güzel parasını hak ediyr bnmde göğsün sarkık ve ne giyersem sığmıyordu taşıyordu ne yandan tasma ne ortada toplanma hatta ortada toplandığı için sürekli pişik kızarıklık kökü oluyrdu şükür hepsi gitti 🙏