iki_tospik_annesiii bir_pasa_annesi bir_pasa_annesi şuanlık yok kuzum ama riskli gebelik olduğu için başla ded igneye de başladım ama vajinal olarak yazıyor kafam karıştı benim de
okuyananne222 iki_tospik_annesiii ağızdan kullanılıyor balık yağı gibi olan. Baş dönmesi vs yaparsa endişe etme başka yan etki olmadıgı müddetçe
iki_tospik_annesiii okuyananne222 bende içildiğini biliyordum cnm doktor öyle yazınca reçeteye bende tereddütte kaldım
mom093 iki_tospik_annesiii Kuzum hayirli olsun 😘😘 kardes yolda demek 🤭 neyse bende progestan kullandim mislosta direk ağızdan aldim
iki_tospik_annesiii mom093 teşekkür ederim tatlım ❣️ Evet paşam abi oluyor ☺️🤭 kafam karıştı balım sabah ilk işim doktara sorup başlamak
Evelynn iki_tospik_annesiii canım bence vajinal kullan zaten. Ağızdan olan çok yan etki yapıyor. Bende en azından öyle olmuştu sarhoş gibi dolanırdım evde. Birde başka bir çocuğun da var madem vajinal daha iyi olur sanki
iki_tospik_annesiii Evelynn yorumalrda çoğu kişi vajinal olarka kullanmış cnm dediğin gbi ilacın böyle yan etkili olduğunu bilmiyordum açıkçası bende vajinal olaraktan kullanmaya başlıyacam
Utkucan iki_tospik_annesiii hiç farketmez canım sadece içtiğin zaman baş dönmesi gibi yan etkileri olduğu için vajinal öneriliyor birde vajinal daha etkili diye biliyorum
mom093 iki_tospik_annesiii Oyle yap canim sabah iyice emin ol basla Hayırlısı inşallah sağlıkla allah kucağına😘😘
Gamzeli iki_tospik_annesiii Ben kullandim agiz yoluyla asiri halsizlik uyku hali ve mide bulantisi yapti vajinal kullaninca bu saydiklarimin hicbiri olmamisti
alerjikbebek iki_tospik_annesiii Ağı yoluyla alınca biraz daha etkeni geç basliyor ve uyku halsizlik uyku fazlaca meyil yapıyor. Vajinal alınca vajinada daha etkin oluyor ve yan etki yapmıyor uyku vb. Gibi