iki_tospik_annesiii valla ben ilk kullandığım zaman doktor bi de 100mg vermişti, onunla bi dünya oldum ben 😂😂200mg içseydim kim bilir ne olurdu😂 seviyordum da ben o durumu ilacı içtikten biraz sonra etkisini gösteriyordu, ohh diyordum önce bir tatlı sarhoşluk koridorda sağa sola kendini vurma ve yatağa kendini zor yetiştirme 😂 sonra da sızıp bebekler gibi uyuyordum😂😂