Birbebekkkbircicek Merhaba, benim bebeğim makat gelişti. Son haftalarda dönebilir diye hep bekledik. En sonunda doktorumuzla 37. Haftada 39. Hafta için sezaryen randevusu oluşturduk. Ama bizim bebiş 38. Haftada suyumun gelmesiyle erken gelmek istedi. Biz tabii hemen gece 3 te hastaneye gittik makat geliş olduğu için de korkmuştum açıkçası açılmam olur da tersten doğar diye ama korkulacak bir şey yok. Açılma öyle hemen olmuyor ilk doğumsa. Hastaneye gittiğimde 2 cm açılmam vardı. Çoğu kişi son anda sancıyla da döner demişti ama bizimkisi sancıyla da dönmedi hatta suyumun azalmasıyla sezaryene alınırken iyice yukarıya doğru kaçmıştı doktor öyle söylüyordu. :)) Hanımefendi dünyaya poposuyla gelmek istedi napalım :) sağlıklı olsunlar yeter ki ☺️ 37. haftadan sonra dönme ihtimali iyice azalıyor onu belirtmek isterim. Doktorum öyle söylemişti. Ama imkansız değil tabii sancıyla dönen de varmış son anda ama ihtimal çok çok düşük çünkü yeri oldukça dar olduğu için o hamleyi artık yapamıyormuş.