Birbebekkkbircicek normal doğum diye direttim bir problemde yoktu ama 9 cm açılmaya kadar sancı çekip bebeğin kalp atışı yavaşladı diye sezaryene aldılar. Keşke bebek dönmeseydide direk sezaryen olsaydım o sancıları çekip doğumdan sonra üzüntüden acıdan bebeğime bakamaz hale gelmeseydim diyorum. Kısmet meselesi hiç kafaya takmayın