1ana1bebe Ben iki aylıkken kızımı almıştım diş zamanında çok fazla salyası akıyordu onu gerçekten azaltmıştı fark ettim yani şu an iki yaşında hala boynunda çıkarmıyoruz. Sadece ayda bir kere toprağa gömüyoruz kötü enerjiyi toprağa bıraksın diye sonra tekrar takıyoruz