aysegul0707 Sadebiri sol akciğerin alt lobunu tamamen almışlar. Çok fazla ağrısı var. Yoğunbakımda bir gece kaldı. Şimdi servise çıktı.
Sadebiri aysegul0707 Çok çok geçmiş olsun😔 Rabbim ağrılarını hafifletsin inşallah🤲Rabbim size bağışlasın 🤲
Hum34 Rabbim sağlık versin bir an evvel şifa versin yavrunuza. Çok zor biliyorum ama kendinizi bırakmayın lütfen 💕
ikizannesi07 aysegul0707 Rabbim tez vakitte şifa versin kuzuya kendinizi sakın bırakmayın iyileşicek Allah’ın iZniyle onlar çok güçlü bebekler annesi 🙋🏻♀️
aysegul0707 Herkese çok teşekkür ederim. Bugün hastaneden taburcu oluyoruz. Yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim.
41esra aysegul0707 😔 Rabbim yardımcınız olsun şafi ismiyle şifa versin inşallah çabucak toparlar kuzucuk💕