aysegul0707 Synmannesi akciğerde hava folekülü varmış. Sol akciğerin yarısı alınacak. Çok üzülüyorum.
Synmannesi aysegul0707 Allahım şifa versin. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Çok çok geçmiş olsun rabbim yanınızda olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻💐
Synmannesi aysegul0707 Allahım yardımcınız olsun ismi ne ben hep dua edicem korkmayın iyi olcak ins teknoloji gelişti
DBaybars aysegul0707 Oy kurban olurum ya Allah yardımcınız olsun inşallah çok güzel geçer kolay atlatır 🙏🏻
aysegul0707 Synmannesi Bebeğim ameliyat oldu. Bugün yoğunlarımdan çıktı. 10 gün serviste yatacak dediler.
Synmannesi aysegul0707 ah yavrum o acıya nasıl dayandın sen 💐🧿 maşallah sana rabbim tez vakitte iyi yapsın 🤲🏻🤲🏻 Rabbim şifa versin çoğu gitmiş azı kalmış
Sadebiri aysegul0707 Yeni gördüm postunuzu 😔Rabbim şifa versin 🤲peki nasıl oldu ameliyati nasıl geçti.
aysegul0707 Sadebiri sol akciğerin alt lobunu tamamen almışlar. Çok fazla ağrısı var. Yoğunbakımda bir gece kaldı. Şimdi servise çıktı.