emation55 bizimkide yeni yeni basladi yanindan gidince aglamalara.yabanci yere gidince once bi garipsedi agladi bugun mesela.bu seyden oluyormus mekan algisi degismeye basliyor hani sen gidince seni yok oldun saniyorlarmis bi muddet.youtube da dr osman gonulal var.onun 5.ay videosunda sey diyordu bu aydan itibaren cee oyununu oynamaya baslayin diye.ben surekli onu oynatiyorum mesela.yuzumu kapatiyorum cee.zamanla senin sadece orada olmadigini ama var oldugu anlamaya baslayacaklarmis.yani hepsi gecici aslinda.buyuyorlar sadece olan bu.uyku meselesine gelince gunduz bizim uykularda kisa.arada 1 saat uyur.gece iyi uyuduysa gunduzler kisa oluyor bizim.gece bozulduysa onu gunduzden tamamliyor sanirim.genelde 40 veya 45 dk.2 saati gecirmeye calis.6.aydan sonra gunduz uykulari duzene giriyor diyorlar ama bakalim gorucez.ne yap et 30.dk.da olsa 2 saatte bir uyutmaya bak.ozmana en azindan geceye hepten yorgun girmez.