Sumeyra87 theAna artik kac saatte uykusu geliyor bebisinizin acaba arasi aciliyormu uykularin ataktan sonra
theAna Sumeyra87 hayır aksine düzene girdi. Şuan 7 aylık olmak üzere akşam 9da uyuyor sabah 7-8 gibi uyanıyor. Sabah 1 saat öğlen 30 dk ikindin de 1 saat uyuyo. 5 aylıkken daha fazla uyuyordu gittikçe azaldı. 4.ayda uyku gerilemesi yaşıyormuş bebekler normalmiş yani.
Esraesma0109 GoldenRose Ay bitimine doğru bitiyor canım az kaldı sabır çoğu gitmiş zaten 😊 5.ayda da ufak tefek gece çıldırması yaşıyorlar o da 3 gün fln sürüyor 😇
Zeyna_ theAna 7. Ayda gerçekten gece uyanmadan uyuyor mu ? Aydayim ama bayilacagm yorgunluktan uykusuzluktan
theAna ANNEBALIIII oğlum sağ göğsümü emmiyordu ayakta falan emzirmeye çalıştım ama olmadı gece uyurken falan emiyor onu..
theAna Zeyna_ gece saat 3 gibi uykusunun arasında emmek için uyanıyor sadece. Gece uykusu doğurduğundan beri böyle ama bozulmadı şükür. Umarım sizinkisi de düzene girer 🌸
Hygge Sumeyra87 6.ay atağı başladı nolcak 😂 Sonra 7. Ay, sonra 8.ay.. Şaka bir yana, ben atak haftalarını pek farkında olmuyorum ama tam 6 aylık olduğunda desteksiz uyumaya başladı, 5.ay atağının bittiği zamana denk geliyordur belki bilmiyorum 😊
ANNEBALIIII theAna bnm minnoş ikisini de emmiyor. Ne çilelerle bir iki dk emzirebiliyorum. Biveronda almıyor. Bu nasıl bir atak ya çok uzun
Hygge Sumeyra87 Eh işte ben sadece teşfik ettim diyeyim 😁 İyice uykusu gelince uyku arkadaşıyla yatağına koydum, mızladıkça alıp tekrar koydum, uyudu 😅
emation55 Sumeyra87 ya ben netten hesaplıorm ama doğru mu bilmiorm bazıları uygulamdan takip edio atak haftasını sizde mi uygulamdan takip ediosnz bizde 5. Aydays ve berbat geçiyor Bnde öğrenmek istiyrm kalıcımı bu ysadkkrm bebegm hep böyle mi olavak ne zmn bitecekbu atak
Sumeyra87 emation55 bende netten bakiyorum.ama sanki 40.haftaya gore degilde bizimkisi dogdugu zamana gore gidiyor gibime geliyor.sizde ne degisiklikler var.