Deletedmom507 20günlükken başlamıştı 2. 4. 5. Ayına kadar devam etti bu aylarda sadece 1 kere oluyordu. Nörolojiye götürmüştüm prof. hiçbir bir bulgu yok dedi epilepsi için demişti yaşına kadar devam ederse bir daha eeg çektir ondan sonra bakıcaz tedaviye demişti. Ama daha olmadı şükürler olsun ki. Evde eeg çektir derim uyanık uyku arası yapıyorlar 45 dk falan sürüyor. Hastanedeki gibi olmuyor daha sağlıklı oluyor.