BusraElaa Evet Zyrtec damla demişti doktorumuz. Benimkide sallanarak uyuyor ayağımda sallamıştım. Ben evde çektirdiğim için sorun yaşamadım. Hastanede eeg odaları var orda çekiliyor yatak falan oluyor yastığını götür sallayıp uyutursun inşallah bişey çıkmaz Allah yardımcınız olsun benim bebeğim 2 kere kasılarak bayılmıştı o yüzden çektirdik eeg bişey çıkmadı sonuçlarında ama 3 gün önce tekrar bayıldı bu sefer kasılmadan. Ne kadar zor bir durum olduğunu çok iyi biliyorum. Allah zorumuzu kolaylaştırsın inşallah🤲🏻