Ederse göğüslerin terbiye olmuştur yani artık ihtiyaç fazlası kadar süt üretmeyecek sütün bebeğine yetecek. Normalde 2-3 aylıkken terbiye oluyor diyorlar ama benimde çok erken terbiye olmuştu 15-20 günlükken falan. Bebeğin sürekli emmek isteyecek bu çok normal çünkü tek bildiği şey sensin ve senin göğüslerin. Sakin etrafında doymuyor aç sütün az sütün yaramıyor sütün yağsız vs diyenlere inanma ben maalesef o hataya düştüm. Bebeğinin emerken yutkunma sesini ve cisli bezlerini takip et. Günde toplam 1paket margarin ağırlığında (260gr) çiş yapıyorsa doyuyor demekmiş. Sadece emzir bol bol su iç sağlıklı beslen bu kadar. Benim göğüslerim yumusakken bile bebeğim cuk cuk emiyor sakin kendine stres yapma annesi. 💜🌸