bir_pasa_annesi Mom356 Allah etmesin cano kötü düşünme dikkat et hamur işi vs yeme hareketlerine dikkat et
Nazli_07 Mom356 Evet benimde suyum baya fazlaydı.Bende yuruyemiyordum.35+3 te doğum yaptım.Cok şükür şimdi 7 aylık oldu.Bir sıkıntı yaşamadım.Sadece 12 gün yoğun bakımda kaldı.Endise etme birşey olmaz Allah’ın izniyle.
Mom078 Mom356 Aynı sorunları kısmen yaşadım suyum çok fazlaydı ama hiç rehavete kapılmadım etrafında bi kaç gerzek olacaktır seni korkutacaklardır ama sen korkuya izin verirsen korku seni sarar kötüyü çekersin rahat ol tedbirli ol ağır yorucu hareketlerden kaçın rabbim sağlıcakla verir kucağına :)
Mom356 Mom078 evet doktorda aynısını söyledi biliyormusun etrafındakiler seni korkutacaklar sen onları dinleme diye sadece yorma kendi ve bebek hararetlerini dikkat et dedi 2 hafta sonra tekrar gel kontrole dedi
Mom078 Mom356 Doğrudur neyse boşver sen seni strese sokacak herkes ve herseyden uzak dur burda ki şu olur bu olur yada oduydu yorumlarını da sil at kafandan 🙏🏻
melelsari Mom356 benimde suyum fazlaydı ve iri bir bebekti üç hafta ilerden gidiyorduk hep. Şeker çıkmamıştı ben de ama yediklerime hep dikkat ettim. Meyve hamur işi tatlı yemedim. Her ihtimali söylemek zorunda doktorlar. 35 haftalık doğdu bebeğim suyum geldi. Çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı şimdi 3 buçuk aylık oldu bebeğim. Dikkat et sen Rabbim yardımcın olsun inşallah.
Mom0988 Mom356 Canim benim stres suan senin bas dusmanin.Doktorlsr felaket tellali gibi en kotüsünu soyler bak diyetine uy yorma kendini ne kendini ne bebeklerini uz.Yapman gerekeni biliyorusn bebegini takip et seker yapicak seylerdeb uzak dur.Bana da doktorlar masadan kalkman mucize duaya kaldi isin deyip durdular bak cok sukur hic bir sikinti yasamadim.Dua et bol bol.
Mom356 Mom0988 evet diyetime uyucam ve bebek hareketlini takip ediyorum çok rahatsız ediyor beni yürürken rahimde sanki çıkacak gibi çok kötü bir ağrı
Mom0988 Mom356 Uy canim kendine streste yapma.Esin anlayislidir umarim evde yorma kendini bak ben sirf bebegim icin 5 ay yattim 3 cocuk var bide bende. Benim 2 oglum zamanjnda dogdu kizimda sebepsiz yere hep herkes ben erken dogum yapicam bu kiz erken gelicek deyip durdum.Her hafta atladigimda oh be bu haftada gecti derdim.En sonunda zor olsada tıbbi hic bi sorunum yokken sebepsiz yere bi anda kasilmalarim basladi.1.5 gunde 31+4 te doguma alindim.Belkide kendi kendime cektim.Sende iyi dusun iyi olsun.Rabbim yardimcin olsun.Kotu hikayeleru duyma okuma onlar seni daha cok strese sokar
nursocum Mom356 yani ben olsam öyle düşünmezdim bi yerden başlayın artık konuşmaya ihtiyacınız var sonuçta ailesiniz. Oda yumuşar. Yaşadığımız için biliyorum sadece suyun fazla değil aynı zamanda şekerinde var ben senin iyiliğin için söylüyorum kuzum benim ❤️
Mom356 Mom0988 eşim ilk kızımda bana yardımı çok çok fazlaydı hiç uzandığım yerden kalkmıyordum ama bu bebekte hiç bir yardımı yok daha da kirletiyor çocuğa bakmıyor her işe ben koşuyorum maalesef ne yapacağımı bilmiyorum
Mom356 nursocum biliyorum ama onun yaptıklarını hala unutamıyorum annem bile unutmuş değil Onun annesi çok bilmişlik yapıyor ben sevmiyorum ilk kızımda doğum etmişim hastaneye gelmiş diyor etek giy o an annem dedi ne eteği sen hangi devirde yaşıyorsun diye tepki gösterdi sustu
nursocum Mom356 kiminle mutluysan o olsun yanında eşine söyle Yani o yapmazsa annem gelcek de kadını kovcak hali yok
Mom356 nursocum inanırmışım evden kovdu zaten birdaha benım evime gelme diye msj attı anneme annem de yemin etti birdaha o eve gelmem diye
nurelem Mom356 canım yediğine içtiğine dikkat et , özellikle şekerli tuzlu hamur işi, pirinç gibi gıdalar tüketme. Sürekli bebek hareketlerini kontrol et, Allah korusun kesen erken yırtılabilir sık sık kontrol et iç çamasırını