nurelem Mom356 canım suyun fazla olması ve iri bebek olmasının sebebi gebelik şekerinin olması, büyük ihtimal sezeryan önerir doktor. Kontrollerine sık sık gir son haftalara doğru tehlikeli oluyor genellikle o yüzden sık sık git kontrollerine
Mom356 nurelem evet ilk kızımda sezeryan bu da sezeryan olucak zaten doktorda dedi 2 hafta sonra yine gel diye ayın 15 ne randevu aldım
ssnnmm Mom356 meyve özellikle karpuz ve kirazdan uzak dur canım hamurişi pirinç bezelye patates soğan havuçda mümkün olduğunca tüketme benimde gebelik şekerim vardı dikkat edersen bişey olmaz sağlıkla al kucağına bebeğini
Ozlmozlm Mom356 ilk doğumumdu banada suyun sınırda dikkat et öyle yap böyle yap yoksa şu olur bu olur diye korkuttular çok şükür zamanında ve sağlıklı dünyaya geldi. hiç kendinizi korkutmayın dua edin yeter.
nursocum Mom356 yok yok bence hiç yeme artık zaten bebek alacağı besini alır senden. Ben hatırlıyorum annem her gece bir tabak meyve yerdi sütle 10 gün falan kalmıştı doğuma 3 gün hareket hissetmemiş fazla. Bebek hareket ediyormuş ama suyun içinde gidip geliyormuş nerdeyse annemi zehirleyecekti. Bak sen ne yap biliyo musun. Biri gelsin yardıma yanına artık hiç yorma kendini dinlenmem lazım bol bol birde çok sıkı diyet yap doktorun ne dediyse harfiyen uy. Benimde suyum azdı 37+5 te doğurdum zorunlu
Mom356 nursocum abla kim gelcekki ailevi sorunlardan dolayı annem gelmiyor zaten of of ne yapıcam ben 😭😭
zarifbirhanim Mom356 Verdiği diyete uy kuzu. O zaman bir sorun çıkmaz. Bana doktor hiçbir şey demedi haliyle bilmiyordum. Yedim içtim. Bilsem sorun olacağını asla yemezdim
ceylan20 Yok suyu fazla yok suyu az boşver canım onları Allah’a dayan Rabbim muhafaza eylesin bana da öyle demişlerdi hiçbir şey olmadı hamdolsunKızım büyüdü bile
Uzaymekiii Mom356 şekeriniz var mı? Şeker su için etken diye biliyorum eğer gebelik şekeriniz varsa sağlam bi diyete girin olabildiğince dinlenin strese girmeyin bebiş kritik eşiği aşmış 32 haftalık ama tabi normal zamanda gelse çok daha iyi 😌 doktorunuzun önerilerini dikkate alın bebek hareketlerini de iyi takip edin yeter☺️
Tuba Mom356 iki gebeliğimde de su fazlalığı vardı. İlkinde haftasına göre iri bebekti ama gebelik diyabetik yoktu. İkincisnde sadece su fazlalığı vardı iri bebek değildi ve gebelik diyabetiği vardı. Şekerli ve hamurlu şeylerden uzak durmalısınız. İlkinde beklenilen tarihten 1 hafta önce suyum geldi doğumum başladı. İkincisinde 2 hafta önce sezeryan ile geldi.
Mom356 Tuba benım ilk kızımda sezeryan oldu bu da mecburi sezeryan ve doktor seni şu an doğurtsam bile doğurturum dedi bana diyet verdi şekerim çıktı zaten varmış 😣😔
Mom0988 Mom356 Kendini strese sokma haftan erken dogum olsa da en riksli donemi gecti.Benim bebeklerim hep iriydi sadece 4.hamileligimde haftada suyumm fazlaydi seker olcumu yaptirmadik .29. hafta da normal dediler.Baska sebeplerden 30 haftalik dogum yaptim. Senin sekerin mi cikti.
nurelem Mom356 canım yediğine içtiğine dikkat et , özellikle şekerli tuzlu hamur işi, pirinç gibi gıdalar tüketme. Sürekli bebek hareketlerini kontrol et, Allah korusun kesen erken yırtılabilir sık sık kontrol et iç çamasırını
Mom0988 Mom356 Canim benim stres suan senin bas dusmanin.Doktorlsr felaket tellali gibi en kotüsünu soyler bak diyetine uy yorma kendini ne kendini ne bebeklerini uz.Yapman gerekeni biliyorusn bebegini takip et seker yapicak seylerdeb uzak dur.Bana da doktorlar masadan kalkman mucize duaya kaldi isin deyip durdular bak cok sukur hic bir sikinti yasamadim.Dua et bol bol.
hayatbuiste Benim de suyum hep fazla çıkıyordu. Bebek de 4 kiloya yakın dedi doktorlar. Bide doğdu ki 3450
Kelebekkk34 Mom356 hiç merak etme benimde suyum boldu 40+2 de geldi erken doğuma sebep olmaz aksine suyu bol olduğundan daha rahat hareket ediyorlar, benim suyum evde başladı hastaneye vardım doğuma girene kdr akıyodu hayla endişe etcek bsey değil🌸bzen ne şekerle nede hamula ilgili bebeğin suyu bebeğinin idrarında oluşuyor ne kdr beslenirse okdr idrar yapar seninde o kdr suyun olur