ToprakinAnnesi Vanilya komple kapatsan dediğin korumalık falan mı canım düşmesin diye, ya zaten ben alana kadar 2 yaşına yaklaşmış olucak düşerse diye yere koyarım bir şeyler diye düşündüm
Vanilya ToprakinAnnesi İşte aynı dert bizde de vardı biz başka yatak aldık. Kullanmadıkça sevmedi alışmadı yadırgadı zaten yatma sorunu var. Bence kullanabileceği bişey al canım. O yatak çok güzel bir yatak bende düşünmüştüm ama arkadaşım 5 yaş uygun bence dedi. Yere bişey koysan da için rahat etmez kullanamazsın sonra o yatağı. Kenarlarına da bişey yaptırdığın zaman çok kullanışlı olmuyor bence
Hestia Bu değil ama buna benzer bi yatakta yatıyor kızım sorun yok memnunum ben benim kız deli yatıyor o yüzden korumalık var yatak korumalığı o olmasa düşer her gecee bikaç kez 😅 22 aylık bu arada gece beslenmesini kestiğinden beri yatıyor
Hestia ToprakinAnnesi gece beslenmesi kesildiğinde daha kolay oluyor yani benim için öyle oldu 😊 rica ederim siz yinede beğendiyseniz alabilirsiniz şuan bence alışma sürecinden sonra sorun olmaz bence
Vanilya ToprakinAnnesi Bende çok beğeniyorum birde siyahı var bu yatağın.Bizde bir oda takımını çok beğendik aldık boşa para verdik duruyor öylece
Keremikoom ToprakinAnnesi biz iki yaşından beri kullanıyoruz sıkıntı olmadı çok deli yatar bizim kide açık olan yerlerini ikeanin beyaz oyuncak kapakları vardı onları koyuyorum düşmüyor 😂😂
ToprakinAnnesi Hestia şu an beyaz rengi stokta yokmuş internette, bakalım ama bu yatağı alıcam büyük ihtimalle