Rose1221 ToprakinAnnesi ben ilk oğlumda sıkıntı yaşamadım ama şimdiki bebek küçük olduğu için içine örgü korumalık yaptırdım
Furug melisaninannesi 19.ayda basladi ama keske daha erken alsaymisim.simdiki aklm olsa anne yani alir 6.ayda bu yataga gecirirdim
annediyebiri Furug merhaba sağlamlığı nasıl acaba benim ki hoplar zıplar sürekli 😅 gıcırdıyor diyeni duymuştum siz böyle sıkıntı yaşadınız mi
Furug annediyebiri biz de gicirdama olmadi kizim hoplamiyor ustunde bilemiyorm ama bence saglam..geldiginde anlattm burada yatacaksn falan direk cikti yatti 🙈
ToprakinAnnesi Keremikoom yani bir kaç tane var da o yüzden sordum yaylı almak istemiyorum sizin yaylı mı
Keremikoom ToprakinAnnesi Kusura bakmayın Yeni gördüm yaylı değil sünger aldık Ikea pluttenti sanırım
ToprakinAnnesi Vanilya komple kapatsan dediğin korumalık falan mı canım düşmesin diye, ya zaten ben alana kadar 2 yaşına yaklaşmış olucak düşerse diye yere koyarım bir şeyler diye düşündüm