mina00 Tugcerylmzkerem bır sure yapdım ama oda fazla etkı etmedı umudum sutten kesınceye, eskıden calısırken cok yururdum merdıven ınıp cıkardım, sımdı yuruyusde yapamıyorum yakınımızda park yok evımızın bahcesı kucuk
momyshark1 Dnmtgny bebeğin henüz çok küçük canım diyete felan bulaşma derim ama kalori hesabı yapabilirsin alman gerekenden 200 300 fazla alırsan emzirdigin için kilonu korursun. 6. Aydan sonra başlaman daha saglikli
Dnmtgny momyshark1 Hamileliğimde kalori hesabı yapmıştım insülin direncim vardı 10 kilo ile tamamladım. Zaten ilk beş ay 6 kilo almıştım. Tekrar hesaplamaya başlamak dediğiniz gibi en sağlıklı yöntem olucak gibi duruyor