mutlukalp21 sallanmanın gaz üzerinde iyi bir etkisi var. Ben de hiç sallayarak uyutmam ama aşırı gazlı günlerde sallıyorum mecbur ve iyi de geliyor. Onların ağlaması ve ağrı çekmesindense daha iyi sonuç olarak. Benim bi tanıdığım sekiz ay boyunca battaniyede sallayarak uyuttu kızını kolikti çünkü. Bebek ağlıyordu o ağlıyordu. El mahkum napsın dimi. Şimdi dört yaşında maşallah kendi uyuyor. Hepsi geçiyor Allahın izniyle işte olan biz cefakar analara oluyor. Ki olsun da itiraz etmeyiz yeterki yavrularımız huzurlu uyuyabilsin 💕