mom073 Sevvaldal valla onu bilmiyorum canım sürekli instagramda karşıma çıkıyordu sadece bu görüntüler var
Asel-pinar mom073 yaaa bence sezaryen olmanıza rağmen gayet iyi toparlanmış gibi karnınız ben normal doğum yaptım 5 ay oldu bnim karnımda sizinki gibi ama benimki mideden şiş aşagı doğru 🙄
mom073 Belinaysmom 3 gündür yapıyorum canım gercekten çok güzel biley yani 1 günde 1 kilo ödem attım😍
mom073 SuPerisiiii aa gercekten mi 😂 ilk yapışta baya zor oluyor ama alışıyo insan bide yavaş başla sonra hızlandır canım ben şimdi hiç durmadan 15 dakika yapabiliyorum😍