Hafsaefsa Ya ben de uzun süre bant kullanmıştım korkudan 😃 banyodan sonra kuruluyordum iyice. Eşim baticon sürüyordu sonra bant yapıştırıyordu. Kendim de yapamıyordum korkudan😃 5 ay oldu dikiş etrafı hala hissiz benim. Dokununca kaşıyınca hiçbir şey hissetmiyorum