Hafsaefsa 17 gün oldu sezeryan olalı hep duşlarımo su geçirmez bant ile yaptım ama böyle gitmiçek bu durum takmadanda bandı duş almam lazım alışmam lazım ama uyuşuk gibi orası çok hassas sizler naptınız hafifden lif ile orayı ovaladınızmı bilgi alabilirmiuim sizler neler yaptınız
Eymenduygy Hafsaefsa bandı takma zaten artık ki iyileşsin enfeksiyon riskini arttırma hiç. 3 4 gün kullandım ben bandı
Reyna Hafsaefsa hayır ovalamaman gerekiyor duştan çıktığın zamanda iyice kurula nazikçe ıslak kalmasın enfeksiyon kapar
Ozlemay Hafsaefsa 5 gün sonr abantı çıkardı doktor sonra bant yapıştrmadan yıkandım tam dikiş üzerini ovalamadım ama üst kısımları ovaladım o uyuşukluk hissi geçmiyor 2 ay 10 günlüğüz hala devam ediyor
Hafsaefsa Eymenduygy bant hergün takılı değil zaten canım ama huylanıyorym duşda acı sızlama duyarım diye bilmşyorym korkuyorum fazla narinim sanırım
Eymenduygy Hafsaefsa yani süreç uzar gerek yok, havlu ile kuru tutun o bölgeyi yeterli ıslak kalmasın, yıkanırken ovalama, hissizlik geçmiyor zaten alışmaya bak 😌
Prensmoms Hafsaefsa korkulacak birşey yok bana doktorum sezeryanın ertesi günü sargıyı çıkarttırıp duş aldırdı hiç bir acı olmadı ve hep öyle devam ettim
Ozlem_likce 1 hafta sonra daha doktorum her şeyi sökmüştü. Yıkandım hep. Sonra kremini sürüyordum. Kurutma makinesi tuhaf geldi bana hafif hafif havlu ile kurutun bence
zeynepduha Bandı kesinlikle takmayın artık enfeksiyon riski artar ve dikiş yerini ovalamayın duştan çıkınca havluyla kurut ıslak kalmasın demişti doktorum ve maalesef uyuşukluk hissi geçmiyor
Hafsaefsa Ozlemay ayy gerçekten mi ya peki eğilip kalkman nasıl canım o his eğilmene engel oluyormu benimki cok yeni ondan sanırım desteksiz eğilemiyorum
Ozlemay Ozlemay ilk 2 banyoyu ayakta yaptım oturamayacakmış gibi hissettim. Annemden yardım aldım 20.günden sonra rahat oturup eğilip kendim yıkanabildim
Pinky35 3 gunde hastaneden ciktim , eve bantsiz geldim, fakat oraya hiç bakamıyordum 😬 üstünü de ovalamadım😊
Hafsaefsa Pinky35 aynı bensiN sen pamsumanımı bile eşim yapıyor asla bakamadım cesaret gelirse belki 😭
Ruzgo35 Hafsaefsa hayir canim lif falan sapun faln vurma oraya sakin mikrop faln kapar kiz niye o kadar bantladin😂😂ben iki gun sonra bandi acti doktor hep oyle bantsiz dus aldim korkma bsy olmaz ayrica 3aydayim hala uyusuk gobek biraz uyusukluk hemn gecmiyo
Hafsaefsa Ruzgo35 ameliyattan ertesi gün cıkarıldıczatem canım bandım 17 gündür bantsız geziyorum sadece yıkanırken takıp cıkarıyorum 😀
KYB Hafsaefsa benim 5. günde bandımı aldı doktor ve sonra hiç kullanmadım. Liflemeye ancak 2. aydan sonra başlamıştım yavaş yavaş. Bandı kullanmanıza gerek yok özel bir durumunuz yoksa. Ne kadar hava alır, temiz ve kuru kalırsa o kadar çabuk iyileşiyor.
Sevdamavi Hafsaefsa canım cıkar bandı lifleme bişe sürme hissizlik ben de hala var 3 ay oldu hemen geçmez
Hafsaefsa Sevdamavi bandım ameliyattan sonraki gün cıkarıldıccanım takmıyorum günlük yaşamda sadece huylandıgıö için banyo esnasında takıyorum su gelirse kurutamam yeterli diye
linaamm Hafsaefsa doğumdan bir hafta sonra doktorum bandı çıkardı ilk çıkardığı gün için duşa girme bugün yarın girersin demişti ertesi gün girdim hiçbişey olmadı bende 23 gün oldu sezeryan olalı ama hiçbişey olmuyo canım uyuşukluk hissi herkesde olur o baya sürücekmiş sanırım duştan çıkınca ufak ufak tampon yaparmış gibi kurula hiçbişeycik olmuyo
Hafsaefsa linaamm tamamdır teşekkür ederim duş esnasında su akarken değiyorya acı sızlama olmuyor dimi 😂 ne pinpirik cıktım valla 😂
Esmos26 Hafsaefsa 3. Gün hastaneden çıktım bant yoktu o gün daha duş aldım doktorum ayakta ılık su ile duş alabileceğimi söylemişti bant hiç kullanmadım