Buram buram lohusa kokuyor buralar, nerde olsa tanırım 😏
Doğumdan sonra yanımızda kalan kişiler bize ve ev işlerine yardımcı olmalı, bebeğe bakmak bizim sorumluluğumuzda olmalı diye düşünürüm hep. Evet deneyimli oldukları için danışacağımız konular var, ama bakım biz annelere ait. Siz nasıl uyuyakaldıysanız, anneniz de uyuyakalabilir 😊
Annelik işte, böyle durumlarda hemen akla en kötü şeyler geliyor ve gözler hiçbir şeyi görmüyor.
Arkadaşlar da yazmışlar, Allah’ın izniyle bir şey olmaz. Daha dikkatlı oluN bundan sonra, bir ayı dolana kadar en azından sık sık emzirmeye çalışın. İçiniz çok daha rahat eder.