Arkadaslar nolur yardım edin. Sabah 4 gbii biraz emzirdim bebeğimi 15 20 dk sonra uyudu yatırdım yerine. 7 gibi tekrar uyandım emzirmeye çalıştım pek emmedi uyumak istedi. Ben de 1 saat sonra tekrar denerim diye uyudum. Annem uyanmıştı dedim ki beni 1 saat sonra kaldır. 9bucuğa kadar uyumuşum. Aç kaldı bebeğim. Annem seslenmiş bi kere uyanmamışım o da uyandırmamış bebek uyuyo diye inanabiliyomusunuz? Şimdi ona da demediğimi bırakmadım. Ağlaya ağlaya emzirdim oğlumu. 5 saat aç kaldı yavrum. O kadar üzüldüm ki. Sizce napmam lazım kötü bisey olur mu? Normalde saat başı emziriyorum gecwleri de 2 saate bir emziriyorum. Gece maksimum 3 saat durmuştur bazen. Lütfen yardım edin🙏🏻🙏🏻