sutkokusu Ben lazımlık kullanmadım canım. Adaptör aldım direk. Bezli oturdu,bezsiz oturdu. Sifon çektik, baybay çiş dedik baybay kaka dedik. Ellerimizi bol köpüklü yıkadık kendine ait taburesi de oldu lavaboya rahat erişmek için. Bunları çok sevdi. Bu iletişimden sonra ara ara bezini çıkarttıp oturttum sonra bezini bağladım. Yani korkutmadım,zorlamadım. Sen büyüdün, bezle popon uf oluyor falan dedim. Cici bici kilotlar seçtim. Giydirdim.ayyy ne güzel oldun dedim sevdi falan. Bu şekilde sonra da gece altı kuru kalması vs attık bezi. Atınca da 15-20 dakika da bir götürdüm gece 1-2 kez de çişe kalktık ilk hafta ne olur ne olmaz uyuduktan sonra bez bağladım ama çişe de kaldırdım. Böyle böyle ilk günle 10. Gün arasında dağlar kadar fark oldu. 15 dk bir giderken süre 1 saat -45 dakika da bir oldu.