Ecreee Yani uzun biraz. 17 aylık olana dek.beziyle tuvaalete oturttum, tanıttım,korkutmadım. Ağlatmadım bazen beziyle,bazen bezsiz tuvalete oturduk sifon çektik. Ellerini yıkadık. Kendine ait adaptör olunca çok sevdi.
Neyse, sonra gece altı kuru kalması bez bağlatmamak için kaçması falan benim için bir artıydı. Gece beslenmesini de 15 aylıkken kesmiştik. Bir gün sabah attık bezi, 15 dk da bir olarak başlayarak tuvalete götürdüm. Her gün. İlk hafta gece uyuduktan sonra bezledim hava soğuktu hasta olsun ıslak kalsın istemedim. Bezlememe rağmen gece tuvalete kaldırdım. Bu da kuru olması için altı alternatifti. Böyle ilerledik. Sonea tuvalete gitme zamanlarını anlıyorsunuz,kaka yapacağı zamaanı bilirdim oturturdum. O söylemedi ben götürdüm. Sanıyorum 3 hafta sonra falan arada söyledi arada söylemedi yine ben götürüyordum. Aralarda kaçamaklar oluyordu. Tam öğrendi diyordum 7st üste her gün bir kere kaçırabiliyordu ya da gece yapabiliyordu. Sabrettim.
Sonra kendisi söylemeye başladı tamamen. Daha uzun süre tutabilmeye başladı. Şimdi çişi gelince önünü gösteriyor kakası gelince poposunu tutuyor. Bezsiz geziyoruz, parka gidiyoruz, sokaklarda geziyoruz.